نقد بهترین فیلم های سینمای هالییود

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

Scream 2 (1997)

گاهی اوقات رویکرد "اگر این شکسته نشود" می تواند به چیزی غیر منتظره درخشان منجر شود و Wes Craven's Scream 2 اثبات وحشتناکی سرگرم کننده ارائه می دهد. مجدداً کل بازیگران و خدمه را از سر و صدا غافلگیرانه سال 1996 به Scream ، Craven و همکاران مجدداً جمع کنید. اساساً فرمولی را بازیابی کنید که باعث شود سرگرم کننده اصلی باشد ، و این متا میکس از کمدی ، رمز و راز و لرزش خنده ای خون است که بار دیگر برای بار دیگر مفید است.

این کمک می کند که کوین ویلیامسون ، فیلمنامه نگار ، بسیار خوب و فریبنده فیلم ترسناک ، از فیلمنامه اصلی با صدای اصلی برای پیگیری های جیغ خود تهیه کند. این به طور خلاصه قوانینی را برای یک فیلم ترسناک وضع می کند - تعداد بدن همیشه بزرگتر است ، کشتارها همیشه استادانه تر هستند و هرگز فرض نکنید که قاتل مرده باشد - قبل از اینکه به طرز جادویی آنها را به T. دنبال کنید با مرزهای تعیین شده ، Craven راهنمایی های جیغ 2 را با مهارت و شکیبایی مورد انتظار یک حرفه ای ژانر فصلی ، هر خط تند و تیز را شیر می دهد و با یک بازیگوش چشمک زن که بر روی طرح خودآگاهی فرنچایز ایجاد می شود ، قاتل می شود. نتیجه فیلمی است که می داند کی باید شما را بخنداند ، چه موقع شما را خفه می کند ، و بله ، چه موقع شما را فریاد می زند. اگر فقط هر دنباله به همان اندازه آرزو می کرد.

کابوس جدید وس کراون (1994)

کابوس در خیابان الم یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک است که تاکنون ساخته شده است ، اما به همین دلیل متاسفانه نمی توان گفت برای رشته های دنباله های فزاینده ای پایین که متعاقب آن است. کوتاه از برخی از سرگرم کننده های جالب و وحشتناک در Dream Warriors در سال 1987 ، بسیاری از اتفاقاتی که در چهار دنباله ای که بعد از شاهکار اصلی وس کراون افتاد اتفاق افتاد کمتر از خاطره انگیز بود. جای تعجب آور بود ، پس وقتی خود کراون - که از همان ابتدا با این حق رای دادن درگیر نشده بود - بازگشت خود را به خیابان Elm با New Night Night of Wes Craven 1994 اعلام کرد.

هنگامی که New Nightmare هوشمندانه ترین فیلم در حق رای دادن بود ، این تعجب به شوک آشکار تبدیل شد. با آشکار شدن حدود 10 سالگرد انتشار Craven's A Nightmare در خیابان الم ، New Nightmare با روحیه جسورانه ای به روایت خود می پردازد ، سناریویی را نشان می دهد که فرد رویایی که قبلاً رویایی داشت ، فردی کریگر را ترسناک می کند و بازیگران و خدمه واقعی را ترسناک می کند. فیلم اصلی ... در دنیای واقعی این شامل رابرت انگلوند (که فردی نیز بازی می کند) و قهرمان اصلی هدر لانگنکمپ است ، به عنوان یک کلام مشهور درخشان از خود کراون نیست. نوع New Nightmare هیچ شغلی به اندازه خوب و هوشمندی ندارد ، اما هنوز هم به راحتی دومین فیلم برتر این سریال است.

Ouija: Origin of Evil (2016)

در مورد موضوع دنباله هایی که هیچ مشاغلی به اندازه آنها خوب نبود ، بیایید در مورد Ouija: Origin of Evil از مایک فلاناگان صحبت کنیم. اگر با کارهای Flanagan ناآشنا هستید ، بدانید که او سالهای گذشته را در ساختن یک نماینده به عنوان انسانی ترین کارگردانی که در داستان های ترسناک کار می کند با سنگهای ژانری مانند Oculus ، Hush و Gerald's Game کار کرده است. اگر با Ouija ، فیلم 2014 که پیش از دنباله Flanagan بود ناآشنا هستید ، ناآشنا هستید ، بدانید که این یک ظروف سرباز یا مسافر تقریبا غیرقابل تماشای است که مانند یک بازی 90 دقیقه ای برای بازی تخته ای که الهام بخش آن است احساس می کند.

فلاناگان با عاقلانه این اصل را نادیده می گیرد ، بازی بازی را به سال 1967 منتقل می کند و آن را در زندگی یک مادر بیوه (که به عنوان یک عارف کار می کند) و دو دخترش نصب کرد. هنگامی که مادر اوجیا را در این کار دخیل می کند ، می یابد که جوانترین دخترش ارتباط قدرتمندی با هیئت مدیره - و احتمالاً فراتر از آن - دارد.

البته ، گفت که این ارتباط ، در را برای یک شخص مخرب باز می کند که کنترل دختر را به دست می گیرد و زندگی همه را ویران می کند. در این روایت ، فلانگان حس ترس و وحشتناکی از ترس و وحشت سایه ای ایجاد می کند که به سختی دیده یا شنیده نمی شود. در اضطراب بی وقفه فیلم ، او همچنین موفق به ساخت یک درام عمیقا غم انگیز انسانی در مورد یک خانواده دوست داشتنی است که توسط یک شر خائن ، واقعاً غیب دیده پراکنده شده اند. آیا ما اشاره کردیم که او این کار را انجام می دهد ، در حالی که هنوز هم بازی تخته احمقانه ای را در اختیار شما قرار می دهد که این حق رای دادن بر پایه آن بنا شده است؟

Evil Dead 2 (1987)

بعضی اوقات ، دقیقاً مشخص نیست که چرا یک دنباله ساخته می شود. بر روی کاغذ ، Evil Dead کلاسیک و خوشحال سام سام رائیمی دقیقاً برای یک دنباله فریاد نمی زد ، حتی اگر برای نوع دیگری باز باشد. اما اگر عدم موفقیت تجاری پیگیری های نوشته شده توسط برادران Coimi توسط Raimi's ، Crimewave با شاد و پرشکوه سال 1986 را در نظر بگیرید ، این حس وجود داشته است که وی می خواهد دوباره در کابین در جنگل که او را بر روی نقشه قرار داده ، تجدید نظر کند. و بنابراین Evil Dead 2 به دنیا آمد.

اگرچه احتمالاً تولد دوباره دقیق تر است. Evil Dead 2 در واقع دقیقاً همان داستان The Evil Dead است که شیاطین دارای گوشت دارای وحشت بر گروه دیگری از انسانها بودند که به دنبال آرامش و آرامش در اعماق جنگل بودند. بروس کمپبل ، ستاره غیرمترقبه The Evil Dead برای دور دوم ، بار دیگر چانه های بریده شده و حرکات صورت بی نظیر صورت خود را برای استفاده با شکوه در دنیای دیوانه وار ریمی قرار داد.

آن دنیا همانطور که انتظار دارید ، مضحک و ناخوشایند است. این زیبایی دور از ذهن با رابط کاربری زیبایی Raimi که زیبایی واضح زیبایی و واژگون گیاهی را ارائه می دهد ، ریزآمیز است

s از افتتاحیه شوم فیلم The Evil Dead II به فینال الهام بخش آن. ما می خواهیم بگوییم که آنها دیگر چنین چیزی را نمی سازند ، اما ما به کسی اطمینان نداریم مگر Raimi تاکنون واقعاً این کار را کرده است ، و The Evil Dead II شاهکار بی نظیر وی است.

The Exorcist III (1990)

با داشتن ایدئولوژی معنوی ، تکه های تکان دهنده و احساس خفگی خطرناک ، تریلر متعلق به ویلیام فریدکین در سال 1973 ، The Exorcist ، هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک ساخته شده است. پیگیری جان بورمن در سال 1977 Exorcist II: از طرف دیگر ، هرتیک به طور گسترده به عنوان یکی از بدترین ها مورد توجه است. به همین ترتیب ، انتظارات برای سومین فیلم از این سریال ، با نام مستعار The Exorcist III ، در بهترین حالت پر آب و تاب بود.

هنوز هم هوای خاصی از فتنه در اطراف پروژه وجود داشت. بدنبال همه توسط ویلیام پیتر بلتی ، که می خواست این رمان و فیلمنامه را برای The Exorcist بنویسد ، و همچنین این دنباله کاملاً مستقیم ، مورد تأیید قرار نگرفت. این پروژه همچنین جورج سی اسکات بازیگر افسانه‌ای را در نقش اصلی بازی کرد و قول داد که 15 سال بعد از فیلم اصلی این فیلم را انتخاب کند و در عین حال کاملاً نادیده گرفتن سکانس اول فراموش نشدنی باشد.

آنچه بلاتی با The Exorcist III تحویل داد ، داستان ناگوار در اختیار داشتن شیاطین و بی نظمی های قتل عمد است که شاید اگر استودیوی این فیلم را در مرحله بعد از تولید ربوده نمی شد ، مجبور به بریدن مجدد ، بازنویسی و تجدید چاپ مجدد بزرگ شد. بخش ها (از جمله پایان) علیرغم این دخالت ، هنوز عشق بسیاری در مورد The Exorcist III وجود دارد. این احساس اضطراب غیرقابل توصیف اصلی را به یاد می آورد ، و این راهرو بدنام را به ما هدیه می دهد که یکی از بزرگترین ترس های پرش در تاریخ سینما است.

سکوت بره ها (1991)

دفعه بعد که کسی سعی می کند شما را متقاعد کند که اسکار هرگز کرایه ژانرها را تشخیص نمی دهد ، احساس راحتی کنید که آنها را بمکد و آنها را به سمت تیزهوش ، بهترین تریلر قاتل سریالی برنده تصویر ، The Silence of the Lambs ، Jonathan Demme هدایت کنید. اگر این شخص فرضی نیز شکایت کند که آکادمی سکانس ها را نیز نمی شناسد ، همان استراتژی را اعمال می کند - سکوت بره ها نیز در واقع عاقبت است. مرتب سازی بر

برای عادلانه بودن ، TSotL به معنای عاقبت دنباله ای نیست ، اما براساس کتاب دوم در مجموعه هانیس هالبال لکر است. همچنین این دومین فیلمی است که پس از اقتباس باشکوه اژدها سرخ مایکل مان ، Manhunter ، از این کتابها اقتباسی شده است. اگر Demme و همکار. این فیلم اصلی را نادیده نگیرید ، زیرا آنها واقعاً لازم نیست ... زیرا داستان ها بر اساس شخصیت ها و روایت های کاملاً متفاوت ساخته شده اند.

دکتر هانیبال لکر تنها شخصیتی است که آن روایات را با هم مخفی می کند. در حالی که برایان کاکس در Manhunter به خوبی به کاراکتر عمل کرده بود ، اما او به سختی عقل شرورانه و مخرب را به نقشی که سر آنتونی هاپکینز در نوبت خود به یادگار گذاشت انجام داد. این عقل در هر لحظه و دقیق ساخته شده سکوت بره ها حامل است. همانطور که اتفاق می افتد ، Demme به طرز ماهرانه ای کار استاد خود را با ژانرهای ژانر کافی انجام می دهد تا به لامبس احساس یک تلنگر شلخته تمام عیار بدهد. با انجام این کار ، او تقریباً باعث می شود که سلف خود را حتی فراموش کرده باشید.

The Conjuring 2 (2016)

جیمز وان The Conjuring یکی از شگفت آورترین بازدیدهای ترسناک دهه گذشته بود. این فیلم نه تنها قصه ای زیبا و اعدام شده و غیرقابل توصیف از یک خانواده روستایی را که با روحیه انتقام جویانه وحشت زده شده بود ، بازگو کرد ، بلکه توانست با بودجه 20 میلیون دلاری شمال 300 میلیون دلار در گیشه جهانی را بترساند.

اینکه این فیلم براساس یک گزارش واقعی از پرونده های محققان ماوراء الطبیعه اد و لورن وارن ساخته شده بود ، نوعی از ظروف روی کیک برای تهیه کنندگان فیلم بود. بیشتر به این دلیل که کارشناسان بدنام سهام غنی از داستانهای آماده و صفحه نمایش بزرگ را دارند که در پرونده های خود قفل شده اند. بنابراین یک شرط مطمئن به نظر می رسید که آن تولید کنندگان مشتاق باشند یک داستان خنک کننده استخوانی دیگر را از پرونده های وارنس بیرون بیاورند.

این یک شرط مطمئن نبود که Wan و همکار باشند. قادر به تکرار موفقیت خود خواهند بود. از همه اینها ، در حالی که The Conjuring تعریفی از hit hiter بود ، این بدان معنی بود که عاقبت آن The Conjuring 2 با کوهی از انتظارات به تئاترها خواهد رسید. این انتظارات با یک فیلم جسورانه تر ، به مراتب تر و ترسناک تر روبرو شد که غالباً از نظر خلق و خو ، ترس و احساسات قادر به بیرون رفتن از اصل است - نه اینکه از یک جعبه آویز کمی بزرگتر استفاده کنیم. اگر شماره های باکس آفیس تحت تأثیر قرار نمی گیرند ، شما هنوز هم به خاطر تصویر فراموش نشدنی یکی از جالب ترین شرورها در تاریخ فیلم ترسناک ، راهبه تحریک کننده کابوس معروف به "والاک" ، باید تحسین کنید.

عروس فرانکنشتاین (1935)

هیچ گفتگو در مورد دنباله های فیلم ترسناک بزرگ بدون ذکر مادر همه آنها ، جیمز نهنگ کلاسیک سال 1935 ، عروس فرانکنشتاین کامل نیست. قبل از این که از ایده عاقبت فرانکنشتاین به سخره بگیرید ، فقط بدانید که خود مری شلی در واقع این داستان را تصور کرده و نوشت ، بنابراین هر چه زودتر به این فکر برسید که هم دکتر فرانکنشتاین و هم هیولای او از داستان اصلی جان سالم به در می برند ، بهتر است. همین مسئله در مورد شگفت آور بودن نهنگ نیز صدق می کند

اقتباسی مصنوعی در سال 1931 از اصل.

همانطور که فرانکنشتاین اصلی نهنگ خیره کننده بود ، این دنباله در واقع از هر لحاظ بهتر است ، که می گویند چیز زیادی به عنوان تصور کلی عروس فرانکنشتاین نسبتاً احمقانه است - دکتر نادرست دکتر فرانکنشتین به دنبال ایجاد یک همسر برای هیولا خود توسط دیگری است. دکتر که دو برابر دیوانه است

باز هم ، این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد ، اما به محض ورود به گوشت تصویر ، یک داستان جالب از hubris run amok را پیدا می کنید که در واقع بهترین نسخه را از نظر دامنه ، داستان ، جلوه های ویژه ، ترس و وحشت آشکار ، و بیش از همه بشریت. می توانید از یک فیلم نویسی زیبا و عملکردی شگفت آور از Boris Karloff برای آن بشریت تشکر کنید ، و می توانید از دید هیجان انگیز O.G تشکر کنید. گورو وحشت جیمز نهنگ برای ساخت جنون بسیار فراموش نشدنی. به ویژه آن ورودی ورودی از السا لنچستر به عنوان عروس تیتراژ.



نوشته شده توسط محسن ایزدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بایگانی

Scream 2 (1997)

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

گاهی اوقات رویکرد "اگر این شکسته نشود" می تواند به چیزی غیر منتظره درخشان منجر شود و Wes Craven's Scream 2 اثبات وحشتناکی سرگرم کننده ارائه می دهد. مجدداً کل بازیگران و خدمه را از سر و صدا غافلگیرانه سال 1996 به Scream ، Craven و همکاران مجدداً جمع کنید. اساساً فرمولی را بازیابی کنید که باعث شود سرگرم کننده اصلی باشد ، و این متا میکس از کمدی ، رمز و راز و لرزش خنده ای خون است که بار دیگر برای بار دیگر مفید است.

این کمک می کند که کوین ویلیامسون ، فیلمنامه نگار ، بسیار خوب و فریبنده فیلم ترسناک ، از فیلمنامه اصلی با صدای اصلی برای پیگیری های جیغ خود تهیه کند. این به طور خلاصه قوانینی را برای یک فیلم ترسناک وضع می کند - تعداد بدن همیشه بزرگتر است ، کشتارها همیشه استادانه تر هستند و هرگز فرض نکنید که قاتل مرده باشد - قبل از اینکه به طرز جادویی آنها را به T. دنبال کنید با مرزهای تعیین شده ، Craven راهنمایی های جیغ 2 را با مهارت و شکیبایی مورد انتظار یک حرفه ای ژانر فصلی ، هر خط تند و تیز را شیر می دهد و با یک بازیگوش چشمک زن که بر روی طرح خودآگاهی فرنچایز ایجاد می شود ، قاتل می شود. نتیجه فیلمی است که می داند کی باید شما را بخنداند ، چه موقع شما را خفه می کند ، و بله ، چه موقع شما را فریاد می زند. اگر فقط هر دنباله به همان اندازه آرزو می کرد.

کابوس جدید وس کراون (1994)

کابوس در خیابان الم یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک است که تاکنون ساخته شده است ، اما به همین دلیل متاسفانه نمی توان گفت برای رشته های دنباله های فزاینده ای پایین که متعاقب آن است. کوتاه از برخی از سرگرم کننده های جالب و وحشتناک در Dream Warriors در سال 1987 ، بسیاری از اتفاقاتی که در چهار دنباله ای که بعد از شاهکار اصلی وس کراون افتاد اتفاق افتاد کمتر از خاطره انگیز بود. جای تعجب آور بود ، پس وقتی خود کراون - که از همان ابتدا با این حق رای دادن درگیر نشده بود - بازگشت خود را به خیابان Elm با New Night Night of Wes Craven 1994 اعلام کرد.

هنگامی که New Nightmare هوشمندانه ترین فیلم در حق رای دادن بود ، این تعجب به شوک آشکار تبدیل شد. با آشکار شدن حدود 10 سالگرد انتشار Craven's A Nightmare در خیابان الم ، New Nightmare با روحیه جسورانه ای به روایت خود می پردازد ، سناریویی را نشان می دهد که فرد رویایی که قبلاً رویایی داشت ، فردی کریگر را ترسناک می کند و بازیگران و خدمه واقعی را ترسناک می کند. فیلم اصلی ... در دنیای واقعی این شامل رابرت انگلوند (که فردی نیز بازی می کند) و قهرمان اصلی هدر لانگنکمپ است ، به عنوان یک کلام مشهور درخشان از خود کراون نیست. نوع New Nightmare هیچ شغلی به اندازه خوب و هوشمندی ندارد ، اما هنوز هم به راحتی دومین فیلم برتر این سریال است.

Ouija: Origin of Evil (2016)

در مورد موضوع دنباله هایی که هیچ مشاغلی به اندازه آنها خوب نبود ، بیایید در مورد Ouija: Origin of Evil از مایک فلاناگان صحبت کنیم. اگر با کارهای Flanagan ناآشنا هستید ، بدانید که او سالهای گذشته را در ساختن یک نماینده به عنوان انسانی ترین کارگردانی که در داستان های ترسناک کار می کند با سنگهای ژانری مانند Oculus ، Hush و Gerald's Game کار کرده است. اگر با Ouija ، فیلم 2014 که پیش از دنباله Flanagan بود ناآشنا هستید ، ناآشنا هستید ، بدانید که این یک ظروف سرباز یا مسافر تقریبا غیرقابل تماشای است که مانند یک بازی 90 دقیقه ای برای بازی تخته ای که الهام بخش آن است احساس می کند.

فلاناگان با عاقلانه این اصل را نادیده می گیرد ، بازی بازی را به سال 1967 منتقل می کند و آن را در زندگی یک مادر بیوه (که به عنوان یک عارف کار می کند) و دو دخترش نصب کرد. هنگامی که مادر اوجیا را در این کار دخیل می کند ، می یابد که جوانترین دخترش ارتباط قدرتمندی با هیئت مدیره - و احتمالاً فراتر از آن - دارد.

البته ، گفت که این ارتباط ، در را برای یک شخص مخرب باز می کند که کنترل دختر را به دست می گیرد و زندگی همه را ویران می کند. در این روایت ، فلانگان حس ترس و وحشتناکی از ترس و وحشت سایه ای ایجاد می کند که به سختی دیده یا شنیده نمی شود. در اضطراب بی وقفه فیلم ، او همچنین موفق به ساخت یک درام عمیقا غم انگیز انسانی در مورد یک خانواده دوست داشتنی است که توسط یک شر خائن ، واقعاً غیب دیده پراکنده شده اند. آیا ما اشاره کردیم که او این کار را انجام می دهد ، در حالی که هنوز هم بازی تخته احمقانه ای را در اختیار شما قرار می دهد که این حق رای دادن بر پایه آن بنا شده است؟

Evil Dead 2 (1987)

بعضی اوقات ، دقیقاً مشخص نیست که چرا یک دنباله ساخته می شود. بر روی کاغذ ، Evil Dead کلاسیک و خوشحال سام سام رائیمی دقیقاً برای یک دنباله فریاد نمی زد ، حتی اگر برای نوع دیگری باز باشد. اما اگر عدم موفقیت تجاری پیگیری های نوشته شده توسط برادران Coimi توسط Raimi's ، Crimewave با شاد و پرشکوه سال 1986 را در نظر بگیرید ، این حس وجود داشته است که وی می خواهد دوباره در کابین در جنگل که او را بر روی نقشه قرار داده ، تجدید نظر کند. و بنابراین Evil Dead 2 به دنیا آمد.

اگرچه احتمالاً تولد دوباره دقیق تر است. Evil Dead 2 در واقع دقیقاً همان داستان The Evil Dead است که شیاطین دارای گوشت دارای وحشت بر گروه دیگری از انسانها بودند که به دنبال آرامش و آرامش در اعماق جنگل بودند. بروس کمپبل ، ستاره غیرمترقبه The Evil Dead برای دور دوم ، بار دیگر چانه های بریده شده و حرکات صورت بی نظیر صورت خود را برای استفاده با شکوه در دنیای دیوانه وار ریمی قرار داد.

آن دنیا همانطور که انتظار دارید ، مضحک و ناخوشایند است. این زیبایی دور از ذهن با رابط کاربری زیبایی Raimi که زیبایی واضح زیبایی و واژگون گیاهی را ارائه می دهد ، ریزآمیز است

s از افتتاحیه شوم فیلم The Evil Dead II به فینال الهام بخش آن. ما می خواهیم بگوییم که آنها دیگر چنین چیزی را نمی سازند ، اما ما به کسی اطمینان نداریم مگر Raimi تاکنون واقعاً این کار را کرده است ، و The Evil Dead II شاهکار بی نظیر وی است.

The Exorcist III (1990)

با داشتن ایدئولوژی معنوی ، تکه های تکان دهنده و احساس خفگی خطرناک ، تریلر متعلق به ویلیام فریدکین در سال 1973 ، The Exorcist ، هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک ساخته شده است. پیگیری جان بورمن در سال 1977 Exorcist II: از طرف دیگر ، هرتیک به طور گسترده به عنوان یکی از بدترین ها مورد توجه است. به همین ترتیب ، انتظارات برای سومین فیلم از این سریال ، با نام مستعار The Exorcist III ، در بهترین حالت پر آب و تاب بود.

هنوز هم هوای خاصی از فتنه در اطراف پروژه وجود داشت. بدنبال همه توسط ویلیام پیتر بلتی ، که می خواست این رمان و فیلمنامه را برای The Exorcist بنویسد ، و همچنین این دنباله کاملاً مستقیم ، مورد تأیید قرار نگرفت. این پروژه همچنین جورج سی اسکات بازیگر افسانه‌ای را در نقش اصلی بازی کرد و قول داد که 15 سال بعد از فیلم اصلی این فیلم را انتخاب کند و در عین حال کاملاً نادیده گرفتن سکانس اول فراموش نشدنی باشد.

آنچه بلاتی با The Exorcist III تحویل داد ، داستان ناگوار در اختیار داشتن شیاطین و بی نظمی های قتل عمد است که شاید اگر استودیوی این فیلم را در مرحله بعد از تولید ربوده نمی شد ، مجبور به بریدن مجدد ، بازنویسی و تجدید چاپ مجدد بزرگ شد. بخش ها (از جمله پایان) علیرغم این دخالت ، هنوز عشق بسیاری در مورد The Exorcist III وجود دارد. این احساس اضطراب غیرقابل توصیف اصلی را به یاد می آورد ، و این راهرو بدنام را به ما هدیه می دهد که یکی از بزرگترین ترس های پرش در تاریخ سینما است.

سکوت بره ها (1991)

دفعه بعد که کسی سعی می کند شما را متقاعد کند که اسکار هرگز کرایه ژانرها را تشخیص نمی دهد ، احساس راحتی کنید که آنها را بمکد و آنها را به سمت تیزهوش ، بهترین تریلر قاتل سریالی برنده تصویر ، The Silence of the Lambs ، Jonathan Demme هدایت کنید. اگر این شخص فرضی نیز شکایت کند که آکادمی سکانس ها را نیز نمی شناسد ، همان استراتژی را اعمال می کند - سکوت بره ها نیز در واقع عاقبت است. مرتب سازی بر

برای عادلانه بودن ، TSotL به معنای عاقبت دنباله ای نیست ، اما براساس کتاب دوم در مجموعه هانیس هالبال لکر است. همچنین این دومین فیلمی است که پس از اقتباس باشکوه اژدها سرخ مایکل مان ، Manhunter ، از این کتابها اقتباسی شده است. اگر Demme و همکار. این فیلم اصلی را نادیده نگیرید ، زیرا آنها واقعاً لازم نیست ... زیرا داستان ها بر اساس شخصیت ها و روایت های کاملاً متفاوت ساخته شده اند.

دکتر هانیبال لکر تنها شخصیتی است که آن روایات را با هم مخفی می کند. در حالی که برایان کاکس در Manhunter به خوبی به کاراکتر عمل کرده بود ، اما او به سختی عقل شرورانه و مخرب را به نقشی که سر آنتونی هاپکینز در نوبت خود به یادگار گذاشت انجام داد. این عقل در هر لحظه و دقیق ساخته شده سکوت بره ها حامل است. همانطور که اتفاق می افتد ، Demme به طرز ماهرانه ای کار استاد خود را با ژانرهای ژانر کافی انجام می دهد تا به لامبس احساس یک تلنگر شلخته تمام عیار بدهد. با انجام این کار ، او تقریباً باعث می شود که سلف خود را حتی فراموش کرده باشید.

The Conjuring 2 (2016)

جیمز وان The Conjuring یکی از شگفت آورترین بازدیدهای ترسناک دهه گذشته بود. این فیلم نه تنها قصه ای زیبا و اعدام شده و غیرقابل توصیف از یک خانواده روستایی را که با روحیه انتقام جویانه وحشت زده شده بود ، بازگو کرد ، بلکه توانست با بودجه 20 میلیون دلاری شمال 300 میلیون دلار در گیشه جهانی را بترساند.

اینکه این فیلم براساس یک گزارش واقعی از پرونده های محققان ماوراء الطبیعه اد و لورن وارن ساخته شده بود ، نوعی از ظروف روی کیک برای تهیه کنندگان فیلم بود. بیشتر به این دلیل که کارشناسان بدنام سهام غنی از داستانهای آماده و صفحه نمایش بزرگ را دارند که در پرونده های خود قفل شده اند. بنابراین یک شرط مطمئن به نظر می رسید که آن تولید کنندگان مشتاق باشند یک داستان خنک کننده استخوانی دیگر را از پرونده های وارنس بیرون بیاورند.

این یک شرط مطمئن نبود که Wan و همکار باشند. قادر به تکرار موفقیت خود خواهند بود. از همه اینها ، در حالی که The Conjuring تعریفی از hit hiter بود ، این بدان معنی بود که عاقبت آن The Conjuring 2 با کوهی از انتظارات به تئاترها خواهد رسید. این انتظارات با یک فیلم جسورانه تر ، به مراتب تر و ترسناک تر روبرو شد که غالباً از نظر خلق و خو ، ترس و احساسات قادر به بیرون رفتن از اصل است - نه اینکه از یک جعبه آویز کمی بزرگتر استفاده کنیم. اگر شماره های باکس آفیس تحت تأثیر قرار نمی گیرند ، شما هنوز هم به خاطر تصویر فراموش نشدنی یکی از جالب ترین شرورها در تاریخ فیلم ترسناک ، راهبه تحریک کننده کابوس معروف به "والاک" ، باید تحسین کنید.

عروس فرانکنشتاین (1935)

هیچ گفتگو در مورد دنباله های فیلم ترسناک بزرگ بدون ذکر مادر همه آنها ، جیمز نهنگ کلاسیک سال 1935 ، عروس فرانکنشتاین کامل نیست. قبل از این که از ایده عاقبت فرانکنشتاین به سخره بگیرید ، فقط بدانید که خود مری شلی در واقع این داستان را تصور کرده و نوشت ، بنابراین هر چه زودتر به این فکر برسید که هم دکتر فرانکنشتاین و هم هیولای او از داستان اصلی جان سالم به در می برند ، بهتر است. همین مسئله در مورد شگفت آور بودن نهنگ نیز صدق می کند

اقتباسی مصنوعی در سال 1931 از اصل.

همانطور که فرانکنشتاین اصلی نهنگ خیره کننده بود ، این دنباله در واقع از هر لحاظ بهتر است ، که می گویند چیز زیادی به عنوان تصور کلی عروس فرانکنشتاین نسبتاً احمقانه است - دکتر نادرست دکتر فرانکنشتین به دنبال ایجاد یک همسر برای هیولا خود توسط دیگری است. دکتر که دو برابر دیوانه است

باز هم ، این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد ، اما به محض ورود به گوشت تصویر ، یک داستان جالب از hubris run amok را پیدا می کنید که در واقع بهترین نسخه را از نظر دامنه ، داستان ، جلوه های ویژه ، ترس و وحشت آشکار ، و بیش از همه بشریت. می توانید از یک فیلم نویسی زیبا و عملکردی شگفت آور از Boris Karloff برای آن بشریت تشکر کنید ، و می توانید از دید هیجان انگیز O.G تشکر کنید. گورو وحشت جیمز نهنگ برای ساخت جنون بسیار فراموش نشدنی. به ویژه آن ورودی ورودی از السا لنچستر به عنوان عروس تیتراژ.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن ایزدی