نقد بهترین فیلم های سینمای هالییود

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

ترسناکترین فیلم های غیر ترسناک همه زمان ها

برای ساخت فیلم ترسناک نیازی به روحیه های موذی ، روانی های دارای تبر و یا حتی خون آشام های قدیمی نیستید - در واقع ، فیلم های وحشتناکی وجود دارد که زیر پرچم وحشت در نتفلیکس نمی خواهید. علیرغم اینکه به عنوان فیلم های ترسناک و خشک ساخته نشده اند ، اما آنها می توانند هر روز با بهترین های جان کارپنتر و وس کراوین آویزان شوند. برخی مستندساز هستند که وحشتناک را کاملاً واقعی نشان می دهند. برخی دیگر فیلم هایی هستند که برای کودکان ساخته شده اند و از نگاه گذشته ، کاملاً نباید توسط کودکان دیده شود. و برخی در حالی که داستانی را می خوانند که به طور سنتی ترسناک نیست ، تجربه های وحشتناک را بررسی می کنند. دفعه بعد که به ترساندن خوب نیاز دارید ، هر یک از این تلنگرها را برآورده می کند - مهم نیست که چگونه آنها بر اساس ژانر طبقه بندی شده اند.

بازگشت به اوز (1985)

ما کاملاً مطمئن نیستیم که کدام استودیوی اجرایی تصمیم به تصویر کشیدن ترسناک از درمان با الکتروشوک ، یک سر گوزن منتخب حساس یا ارسال یک دوروتی جوان به یک پرواز واقعی با یک پرواز از سر پنجه لانه فاخته یک ایده کاملاً کامل هنگام خواندن نویسنده- فیلمنامه کارگردان والتر مورچ برای بازگشت به اوز ، اما ما تصمیمی عجولانه برای انصراف از آن را تحسین می کنیم.

آنچه که این فیلم سعی می کند به عنوان غریبانه از کنار بگذرد ، بسیار شبیه به چیزی از ذهن جودوروفسکی است تا جادوگر اصلی اوز. موجودات اوز تحت هدایت مورچ وحشتناک هستند ، از یک سوسوی کدو تنبل ناخواسته ترسناک و گرفته تا شرور بسیار عمد ترسناک ، یعنی پادشاه اسم. و این حتی به بخشی که در آن متوجه می شویم پیاده روی های سرگرم کننده و سبک از فیلم اصلی به سنگ تبدیل نشده است.

بازگشت به اوز فیلم بدی نیست. موجودات ترسناک فوق الذکر به طرز خارق العاده ای طراحی شده و دست نشانده می شوند و داستان ، پیچیده همانطور که ممکن است ، قلب زیادی دارد. در سالهای پس از انتشار ، این فرقه بزرگ توسعه یافته است و استانداردی را برای کسانی که به دنبال فیلم های کودکان در قسمت تاریک تر طیف هستند ، تعیین کرده است.

The Imposter (2012)

اگر به همان اندازه غیرقانونی ساخته نشود ، The Imposter هنوز مستندی ترسناک در مورد شایستگی موضوع خود به تنهایی بود. این داستان از کودکی را که در تگزاس گم شده بود ، بازگو می کند ، سپس سه سال بعد در اسپانیا ظاهر شد. خانواده پسر از او استقبال کردند - فقط بعداً متوجه شدند فرد در خانه آنها پسر آنها نبوده است. پیامدهای سنگینی را از فیلمسازان و محققان اضافه کنید که خانواده پذیرفته شدگان را در منزل خود پذیرفتند تا این واقعیت را که پسرش را به قتل رسانده اند و شما یک هیجان انگیز پرچین دارید ، حتی اگر این کار را با بازپرداخت های سبک Channel History انجام دهید و راوی یکنواخت

اما The Imposter از مصاحبه گسترده خود با خود درگیر کننده تیتراژ ، جعل سریال و فرد فریدریک بوردین ، ​​این دوز وحشت اضافی را به دست می آورد. نگاهش به طور کلی به خاطر تمام مصاحبه هایش به دوربین متمرکز شد ، بوردین با آرامش بازگو می کند که چگونه او در مورد جعل هویت کردن پسر رفت و چرا این کار را کرد. چنان جدایی وجود دارد که او روند تفکر خود را توصیف می کند که بیننده نمی تواند کمک کند اما وحشت می کند. به ندرت فیلمی به طور مستقیم قاب ذهن یک سریال سریال را ضبط می کند ، و بندرت بینندگان به ندرت با این موضوع روبرو می شوند.

توستر کوچک شجاع (1987)

قبل از Toy Story حق رای دادن به مبلغ چند میلیون دلاری مفهوم اشیاء بی جان را که انسان ها به دنبال زندگی نمی آیند ، راه اندازی می کردند ، The Brave Little Toaster وجود داشت. و اگر خود را تعجب می کنید که چرا اولی در حالی که دومی در دشتهای دلتنگی دور افتاده است ، باید توستر را بازخوانی کنید تا به خودتان یادآوری کنید که این یک کابوس تکنیکی از فیلمی است که هیچ کودکی ندارد ، و هرگز تا به حال هیچ مشاغل تماشایی نداشته است. .

بدون حتی وارد شدن به تصاویر ترسناک هنگام بازی ، سرانجام مضامین به یک تغییر نسلی در لوازم خانگی فرو می روند - موضوعی که به صورت گذشته نگر ، کاملاً معتبر است. فناوری رشد می کند و به روز می شود و این بسیار جالب و عجیب است که فیلمسازان اصرار داشتند کودکی که به کالج می رود باید به جای انجام کار منطقی و ارتقاء به یکی با تنظیم پخت برای رول پیتزا ، احساس دلبستگی احساساتی به توستر خود کند.

و بعد وقتی وارد تصاویر کابوس می شوید ، این یک سطح کاملاً جدید از نامناسب ترسناک است. دلقک های آتش نشانی شر ، توهم ناشی از وحشت و توالی خردکننده ای که در آن باند لوازم خانگی خود را به دام انداخته در یک قلاده جنگلی می اندازد ، برای یک تجربه روانی زخمی ایجاد می کند که حتی بزرگسالان نیز ممکن است در عبور از ناامنی دچار مشکل شوند.

رکورد برای یک رویا (2000)

اعتیاد یک وحشت بسیار واقعی است که میلیون ها نفر از مردم روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، و شاید هیچ فیلمی آن را به طرز حیرت انگیزی که دارن آرونوفسکی از سرماخوردگی استخوانی برای یک رویا ربوده است ، نبرد. با محوریت گروهی از چهار دوست ، مراحل مختلف اعتیاد به مواد مخدر از جمله آمفتامین و هروئین را به تصویر می کشد. این فیلم در حال به تصویر کشیدن مراحل ابتدایی اعتیاد ، عوارض جانبی ناشی از آن و علائم ترک و عواقب ناشی از تلاش و عدم تمیز شدن در حال باز شدن است. آلودهبرای ساخت فیلم ترسناک نیازی به روحیه های موذی ، روانی های دارای تبر و یا حتی خون آشام های قدیمی نیستید - در واقع ، فیلم های وحشتناکی وجود دارد که زیر پرچم وحشت در نتفلیکس نمی خواهید. علیرغم اینکه به عنوان فیلم های ترسناک و خشک ساخته نشده اند ، اما آنها می توانند هر روز با بهترین های جان کارپنتر و وس کراوین آویزان شوند. برخی مستندساز هستند که وحشتناک را کاملاً واقعی نشان می دهند. برخی دیگر فیلم هایی هستند که برای کودکان ساخته شده اند و از نگاه گذشته ، کاملاً نباید توسط کودکان دیده شود. و برخی در حالی که داستانی را می خوانند که به طور سنتی ترسناک نیست ، تجربه های وحشتناک را بررسی می کنند. دفعه بعد که به ترساندن خوب نیاز دارید ، هر یک از این تلنگرها را برآورده می کند - مهم نیست که چگونه آنها بر اساس ژانر طبقه بندی شده اند. بازگشت به اوز (1985) ما کاملاً مطمئن نیستیم که کدام استودیوی اجرایی تصمیم به تصویر کشیدن ترسناک از درمان با الکتروشوک ، یک سر گوزن منتخب حساس یا ارسال یک دوروتی جوان به یک پرواز واقعی با یک پرواز از سر پنجه لانه فاخته یک ایده کاملاً کامل هنگام خواندن نویسنده- فیلمنامه کارگردان والتر مورچ برای بازگشت به اوز ، اما ما تصمیمی عجولانه برای انصراف از آن را تحسین می کنیم. آنچه که این فیلم سعی می کند به عنوان غریبانه از کنار بگذرد ، بسیار شبیه به چیزی از ذهن جودوروفسکی است تا جادوگر اصلی اوز. موجودات اوز تحت هدایت مورچ وحشتناک هستند ، از یک سوسوی کدو تنبل ناخواسته ترسناک و گرفته تا شرور بسیار عمد ترسناک ، یعنی پادشاه اسم. و این حتی به بخشی که در آن متوجه می شویم پیاده روی های سرگرم کننده و سبک از فیلم اصلی به سنگ تبدیل نشده است. بازگشت به اوز فیلم بدی نیست. موجودات ترسناک فوق الذکر به طرز خارق العاده ای طراحی شده و دست نشانده می شوند و داستان ، پیچیده همانطور که ممکن است ، قلب زیادی دارد. در سالهای پس از انتشار ، این فرقه بزرگ توسعه یافته است و استانداردی را برای کسانی که به دنبال فیلم های کودکان در قسمت تاریک تر طیف هستند ، تعیین کرده است. The Imposter (2012) اگر به همان اندازه غیرقانونی ساخته نشود ، The Imposter هنوز مستندی ترسناک در مورد شایستگی موضوع خود به تنهایی بود. این داستان از کودکی را که در تگزاس گم شده بود ، بازگو می کند ، سپس سه سال بعد در اسپانیا ظاهر شد. خانواده پسر از او استقبال کردند - فقط بعداً متوجه شدند فرد در خانه آنها پسر آنها نبوده است. پیامدهای سنگینی را از فیلمسازان و محققان اضافه کنید که خانواده پذیرفته شدگان را در منزل خود پذیرفتند تا این واقعیت را که پسرش را به قتل رسانده اند و شما یک هیجان انگیز پرچین دارید ، حتی اگر این کار را با بازپرداخت های سبک Channel History انجام دهید و راوی یکنواخت اما The Imposter از مصاحبه گسترده خود با خود درگیر کننده تیتراژ ، جعل سریال و فرد فریدریک بوردین ، ​​این دوز وحشت اضافی را به دست می آورد. نگاهش به طور کلی به خاطر تمام مصاحبه هایش به دوربین متمرکز شد ، بوردین با آرامش بازگو می کند که چگونه او در مورد جعل هویت کردن پسر رفت و چرا این کار را کرد. چنان جدایی وجود دارد که او روند تفکر خود را توصیف می کند که بیننده نمی تواند کمک کند اما وحشت می کند. به ندرت فیلمی به طور مستقیم قاب ذهن یک سریال سریال را ضبط می کند ، و بندرت بینندگان به ندرت با این موضوع روبرو می شوند. توستر کوچک شجاع (1987) قبل از Toy Story حق رای دادن به مبلغ چند میلیون دلاری مفهوم اشیاء بی جان را که انسان ها به دنبال زندگی نمی آیند ، راه اندازی می کردند ، The Brave Little Toaster وجود داشت. و اگر خود را تعجب می کنید که چرا اولی در حالی که دومی در دشتهای دلتنگی دور افتاده است ، باید توستر را بازخوانی کنید تا به خودتان یادآوری کنید که این یک کابوس تکنیکی از فیلمی است که هیچ کودکی ندارد ، و هرگز تا به حال هیچ مشاغل تماشایی نداشته است. . بدون حتی وارد شدن به تصاویر ترسناک هنگام بازی ، سرانجام مضامین به یک تغییر نسلی در لوازم خانگی فرو می روند - موضوعی که به صورت گذشته نگر ، کاملاً معتبر است. فناوری رشد می کند و به روز می شود و این بسیار جالب و عجیب است که فیلمسازان اصرار داشتند کودکی که به کالج می رود باید به جای انجام کار منطقی و ارتقاء به یکی با تنظیم پخت برای رول پیتزا ، احساس دلبستگی احساساتی به توستر خود کند. و بعد وقتی وارد تصاویر کابوس می شوید ، این یک سطح کاملاً جدید از نامناسب ترسناک است. دلقک های آتش نشانی شر ، توهم ناشی از وحشت و توالی خردکننده ای که در آن باند لوازم خانگی خود را به دام انداخته در یک قلاده جنگلی می اندازد ، برای یک تجربه روانی زخمی ایجاد می کند که حتی بزرگسالان نیز ممکن است در عبور از ناامنی دچار مشکل شوند. رکورد برای یک رویا (2000) اعتیاد یک وحشت بسیار واقعی است که میلیون ها نفر از مردم روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، و شاید هیچ فیلمی آن را به طرز حیرت انگیزی که دارن آرونوفسکی از سرماخوردگی استخوانی برای یک رویا ربوده است ، نبرد. با محوریت گروهی از چهار دوست ، مراحل مختلف اعتیاد به مواد مخدر از جمله آمفتامین و هروئین را به تصویر می کشد. این فیلم در حال به تصویر کشیدن مراحل ابتدایی اعتیاد ، عوارض جانبی ناشی از آن و علائم ترک و عواقب ناشی از تلاش و عدم تمیز شدن در حال باز شدن است. آلوده...

rld که او را درک نمی کند. اما Principal Trunchbull را پرتاب کنید و چیزی تاریک تری به دست آورده اید.

Trunchbull در تجاوز به دانش آموزانش (مخصوصاً ماتیلدا) سادیستی ، زیرک و تقریباً حیوان گرایانه است. او همچنین به طور ضمنی پدر خانم هانی ، معلم ماتیلدا و فردی را که به نظر می رسد او را درک می کند ، به قتل رساند. هر زمان که یک شخصیت کودک علیه یک شرور بزرگسالی قرار بگیرد ، یک قدرت خاص پویا وجود دارد که باعث می شود این رابطه ذاتاً باعث تقویت مو شود. اما وقتی بینندگان با شخصیتی مادیلدا و کاملاً ناب ​​به عنوان Trunchbull غیر انسانی و مرزی رفتار می کنند ، واقعاً ناخوشایند به نظر می رسد. برای اثبات ، به دنبال صحنه ای نباشید که ماتیلدا و خانم هانی به خانه Trunchbull می روند و تقریباً گرفتار می شوند. ماتیلدا همانطور که هست یک فیلم عالی است ، اما افزودن آگاتا ترونسبول نه تنها باعث بهتر شدن آن می شود بلکه باعث ترسناک شدن آن می شود.

هیچ کشوری برای سالمندان (2007)

آنتون چیگور (خاویر باردم) در قلب سیاه و سفید تطبیق برادران کوئن با اقتباس کورماک مک کارتی از هیچ کس برای پیرمردها نیست. یا هر چیزی در راه او عملکرد او برای او اسکار به دست آورد و به یکی از شرورهای قطعی یک نسل جان بخشید.

از نظر جسمی غیرقابل توصیف صرفه جویی در مورد یک مدل مو واقعاً وحشتناک ، Chigurh بی وقفه در خیابان های No Country for Old پیراهن ، یک مرد ضربه ای را تعیین می کند که جان Loshwelyn Moss را به زندگی Josh Brolin منتقل کند. علی رغم رفتارهای غیرقابل آرامش ، Chigurh یک توپ در حال ضرب و شتم انسان است ، در حالی که راهی خود را به سمت موس می کند ، بی تفاوت و کشته و تقلب می کند. او کمتر به یک انسان و بیشتر به یک نیروی طبیعت شباهت دارد. عملکرد بارم در صورت لزوم محدود می شود اما بی رحمانه و رعد و برق در هنگام رسیدن لحظه مناسب. او لینچین یک فیلم از قبل ستاره ای است ، شاهکاری از تنش و اجتناب ناپذیری. ماس به محض این که چیگور نام خود را دارد محکوم شد - این وحشت در تماشای او مشاهده می شود که سعی می کند از سرنوشتی جلوگیری کند که مخاطب بلافاصله آن را غیرقابل اجتناب می داند.



نوشته شده توسط محسن ایزدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بایگانی

ترسناکترین فیلم های غیر ترسناک همه زمان ها

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

برای ساخت فیلم ترسناک نیازی به روحیه های موذی ، روانی های دارای تبر و یا حتی خون آشام های قدیمی نیستید - در واقع ، فیلم های وحشتناکی وجود دارد که زیر پرچم وحشت در نتفلیکس نمی خواهید. علیرغم اینکه به عنوان فیلم های ترسناک و خشک ساخته نشده اند ، اما آنها می توانند هر روز با بهترین های جان کارپنتر و وس کراوین آویزان شوند. برخی مستندساز هستند که وحشتناک را کاملاً واقعی نشان می دهند. برخی دیگر فیلم هایی هستند که برای کودکان ساخته شده اند و از نگاه گذشته ، کاملاً نباید توسط کودکان دیده شود. و برخی در حالی که داستانی را می خوانند که به طور سنتی ترسناک نیست ، تجربه های وحشتناک را بررسی می کنند. دفعه بعد که به ترساندن خوب نیاز دارید ، هر یک از این تلنگرها را برآورده می کند - مهم نیست که چگونه آنها بر اساس ژانر طبقه بندی شده اند.

بازگشت به اوز (1985)

ما کاملاً مطمئن نیستیم که کدام استودیوی اجرایی تصمیم به تصویر کشیدن ترسناک از درمان با الکتروشوک ، یک سر گوزن منتخب حساس یا ارسال یک دوروتی جوان به یک پرواز واقعی با یک پرواز از سر پنجه لانه فاخته یک ایده کاملاً کامل هنگام خواندن نویسنده- فیلمنامه کارگردان والتر مورچ برای بازگشت به اوز ، اما ما تصمیمی عجولانه برای انصراف از آن را تحسین می کنیم.

آنچه که این فیلم سعی می کند به عنوان غریبانه از کنار بگذرد ، بسیار شبیه به چیزی از ذهن جودوروفسکی است تا جادوگر اصلی اوز. موجودات اوز تحت هدایت مورچ وحشتناک هستند ، از یک سوسوی کدو تنبل ناخواسته ترسناک و گرفته تا شرور بسیار عمد ترسناک ، یعنی پادشاه اسم. و این حتی به بخشی که در آن متوجه می شویم پیاده روی های سرگرم کننده و سبک از فیلم اصلی به سنگ تبدیل نشده است.

بازگشت به اوز فیلم بدی نیست. موجودات ترسناک فوق الذکر به طرز خارق العاده ای طراحی شده و دست نشانده می شوند و داستان ، پیچیده همانطور که ممکن است ، قلب زیادی دارد. در سالهای پس از انتشار ، این فرقه بزرگ توسعه یافته است و استانداردی را برای کسانی که به دنبال فیلم های کودکان در قسمت تاریک تر طیف هستند ، تعیین کرده است.

The Imposter (2012)

اگر به همان اندازه غیرقانونی ساخته نشود ، The Imposter هنوز مستندی ترسناک در مورد شایستگی موضوع خود به تنهایی بود. این داستان از کودکی را که در تگزاس گم شده بود ، بازگو می کند ، سپس سه سال بعد در اسپانیا ظاهر شد. خانواده پسر از او استقبال کردند - فقط بعداً متوجه شدند فرد در خانه آنها پسر آنها نبوده است. پیامدهای سنگینی را از فیلمسازان و محققان اضافه کنید که خانواده پذیرفته شدگان را در منزل خود پذیرفتند تا این واقعیت را که پسرش را به قتل رسانده اند و شما یک هیجان انگیز پرچین دارید ، حتی اگر این کار را با بازپرداخت های سبک Channel History انجام دهید و راوی یکنواخت

اما The Imposter از مصاحبه گسترده خود با خود درگیر کننده تیتراژ ، جعل سریال و فرد فریدریک بوردین ، ​​این دوز وحشت اضافی را به دست می آورد. نگاهش به طور کلی به خاطر تمام مصاحبه هایش به دوربین متمرکز شد ، بوردین با آرامش بازگو می کند که چگونه او در مورد جعل هویت کردن پسر رفت و چرا این کار را کرد. چنان جدایی وجود دارد که او روند تفکر خود را توصیف می کند که بیننده نمی تواند کمک کند اما وحشت می کند. به ندرت فیلمی به طور مستقیم قاب ذهن یک سریال سریال را ضبط می کند ، و بندرت بینندگان به ندرت با این موضوع روبرو می شوند.

توستر کوچک شجاع (1987)

قبل از Toy Story حق رای دادن به مبلغ چند میلیون دلاری مفهوم اشیاء بی جان را که انسان ها به دنبال زندگی نمی آیند ، راه اندازی می کردند ، The Brave Little Toaster وجود داشت. و اگر خود را تعجب می کنید که چرا اولی در حالی که دومی در دشتهای دلتنگی دور افتاده است ، باید توستر را بازخوانی کنید تا به خودتان یادآوری کنید که این یک کابوس تکنیکی از فیلمی است که هیچ کودکی ندارد ، و هرگز تا به حال هیچ مشاغل تماشایی نداشته است. .

بدون حتی وارد شدن به تصاویر ترسناک هنگام بازی ، سرانجام مضامین به یک تغییر نسلی در لوازم خانگی فرو می روند - موضوعی که به صورت گذشته نگر ، کاملاً معتبر است. فناوری رشد می کند و به روز می شود و این بسیار جالب و عجیب است که فیلمسازان اصرار داشتند کودکی که به کالج می رود باید به جای انجام کار منطقی و ارتقاء به یکی با تنظیم پخت برای رول پیتزا ، احساس دلبستگی احساساتی به توستر خود کند.

و بعد وقتی وارد تصاویر کابوس می شوید ، این یک سطح کاملاً جدید از نامناسب ترسناک است. دلقک های آتش نشانی شر ، توهم ناشی از وحشت و توالی خردکننده ای که در آن باند لوازم خانگی خود را به دام انداخته در یک قلاده جنگلی می اندازد ، برای یک تجربه روانی زخمی ایجاد می کند که حتی بزرگسالان نیز ممکن است در عبور از ناامنی دچار مشکل شوند.

رکورد برای یک رویا (2000)

اعتیاد یک وحشت بسیار واقعی است که میلیون ها نفر از مردم روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، و شاید هیچ فیلمی آن را به طرز حیرت انگیزی که دارن آرونوفسکی از سرماخوردگی استخوانی برای یک رویا ربوده است ، نبرد. با محوریت گروهی از چهار دوست ، مراحل مختلف اعتیاد به مواد مخدر از جمله آمفتامین و هروئین را به تصویر می کشد. این فیلم در حال به تصویر کشیدن مراحل ابتدایی اعتیاد ، عوارض جانبی ناشی از آن و علائم ترک و عواقب ناشی از تلاش و عدم تمیز شدن در حال باز شدن است. آلودهبرای ساخت فیلم ترسناک نیازی به روحیه های موذی ، روانی های دارای تبر و یا حتی خون آشام های قدیمی نیستید - در واقع ، فیلم های وحشتناکی وجود دارد که زیر پرچم وحشت در نتفلیکس نمی خواهید. علیرغم اینکه به عنوان فیلم های ترسناک و خشک ساخته نشده اند ، اما آنها می توانند هر روز با بهترین های جان کارپنتر و وس کراوین آویزان شوند. برخی مستندساز هستند که وحشتناک را کاملاً واقعی نشان می دهند. برخی دیگر فیلم هایی هستند که برای کودکان ساخته شده اند و از نگاه گذشته ، کاملاً نباید توسط کودکان دیده شود. و برخی در حالی که داستانی را می خوانند که به طور سنتی ترسناک نیست ، تجربه های وحشتناک را بررسی می کنند. دفعه بعد که به ترساندن خوب نیاز دارید ، هر یک از این تلنگرها را برآورده می کند - مهم نیست که چگونه آنها بر اساس ژانر طبقه بندی شده اند. بازگشت به اوز (1985) ما کاملاً مطمئن نیستیم که کدام استودیوی اجرایی تصمیم به تصویر کشیدن ترسناک از درمان با الکتروشوک ، یک سر گوزن منتخب حساس یا ارسال یک دوروتی جوان به یک پرواز واقعی با یک پرواز از سر پنجه لانه فاخته یک ایده کاملاً کامل هنگام خواندن نویسنده- فیلمنامه کارگردان والتر مورچ برای بازگشت به اوز ، اما ما تصمیمی عجولانه برای انصراف از آن را تحسین می کنیم. آنچه که این فیلم سعی می کند به عنوان غریبانه از کنار بگذرد ، بسیار شبیه به چیزی از ذهن جودوروفسکی است تا جادوگر اصلی اوز. موجودات اوز تحت هدایت مورچ وحشتناک هستند ، از یک سوسوی کدو تنبل ناخواسته ترسناک و گرفته تا شرور بسیار عمد ترسناک ، یعنی پادشاه اسم. و این حتی به بخشی که در آن متوجه می شویم پیاده روی های سرگرم کننده و سبک از فیلم اصلی به سنگ تبدیل نشده است. بازگشت به اوز فیلم بدی نیست. موجودات ترسناک فوق الذکر به طرز خارق العاده ای طراحی شده و دست نشانده می شوند و داستان ، پیچیده همانطور که ممکن است ، قلب زیادی دارد. در سالهای پس از انتشار ، این فرقه بزرگ توسعه یافته است و استانداردی را برای کسانی که به دنبال فیلم های کودکان در قسمت تاریک تر طیف هستند ، تعیین کرده است. The Imposter (2012) اگر به همان اندازه غیرقانونی ساخته نشود ، The Imposter هنوز مستندی ترسناک در مورد شایستگی موضوع خود به تنهایی بود. این داستان از کودکی را که در تگزاس گم شده بود ، بازگو می کند ، سپس سه سال بعد در اسپانیا ظاهر شد. خانواده پسر از او استقبال کردند - فقط بعداً متوجه شدند فرد در خانه آنها پسر آنها نبوده است. پیامدهای سنگینی را از فیلمسازان و محققان اضافه کنید که خانواده پذیرفته شدگان را در منزل خود پذیرفتند تا این واقعیت را که پسرش را به قتل رسانده اند و شما یک هیجان انگیز پرچین دارید ، حتی اگر این کار را با بازپرداخت های سبک Channel History انجام دهید و راوی یکنواخت اما The Imposter از مصاحبه گسترده خود با خود درگیر کننده تیتراژ ، جعل سریال و فرد فریدریک بوردین ، ​​این دوز وحشت اضافی را به دست می آورد. نگاهش به طور کلی به خاطر تمام مصاحبه هایش به دوربین متمرکز شد ، بوردین با آرامش بازگو می کند که چگونه او در مورد جعل هویت کردن پسر رفت و چرا این کار را کرد. چنان جدایی وجود دارد که او روند تفکر خود را توصیف می کند که بیننده نمی تواند کمک کند اما وحشت می کند. به ندرت فیلمی به طور مستقیم قاب ذهن یک سریال سریال را ضبط می کند ، و بندرت بینندگان به ندرت با این موضوع روبرو می شوند. توستر کوچک شجاع (1987) قبل از Toy Story حق رای دادن به مبلغ چند میلیون دلاری مفهوم اشیاء بی جان را که انسان ها به دنبال زندگی نمی آیند ، راه اندازی می کردند ، The Brave Little Toaster وجود داشت. و اگر خود را تعجب می کنید که چرا اولی در حالی که دومی در دشتهای دلتنگی دور افتاده است ، باید توستر را بازخوانی کنید تا به خودتان یادآوری کنید که این یک کابوس تکنیکی از فیلمی است که هیچ کودکی ندارد ، و هرگز تا به حال هیچ مشاغل تماشایی نداشته است. . بدون حتی وارد شدن به تصاویر ترسناک هنگام بازی ، سرانجام مضامین به یک تغییر نسلی در لوازم خانگی فرو می روند - موضوعی که به صورت گذشته نگر ، کاملاً معتبر است. فناوری رشد می کند و به روز می شود و این بسیار جالب و عجیب است که فیلمسازان اصرار داشتند کودکی که به کالج می رود باید به جای انجام کار منطقی و ارتقاء به یکی با تنظیم پخت برای رول پیتزا ، احساس دلبستگی احساساتی به توستر خود کند. و بعد وقتی وارد تصاویر کابوس می شوید ، این یک سطح کاملاً جدید از نامناسب ترسناک است. دلقک های آتش نشانی شر ، توهم ناشی از وحشت و توالی خردکننده ای که در آن باند لوازم خانگی خود را به دام انداخته در یک قلاده جنگلی می اندازد ، برای یک تجربه روانی زخمی ایجاد می کند که حتی بزرگسالان نیز ممکن است در عبور از ناامنی دچار مشکل شوند. رکورد برای یک رویا (2000) اعتیاد یک وحشت بسیار واقعی است که میلیون ها نفر از مردم روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، و شاید هیچ فیلمی آن را به طرز حیرت انگیزی که دارن آرونوفسکی از سرماخوردگی استخوانی برای یک رویا ربوده است ، نبرد. با محوریت گروهی از چهار دوست ، مراحل مختلف اعتیاد به مواد مخدر از جمله آمفتامین و هروئین را به تصویر می کشد. این فیلم در حال به تصویر کشیدن مراحل ابتدایی اعتیاد ، عوارض جانبی ناشی از آن و علائم ترک و عواقب ناشی از تلاش و عدم تمیز شدن در حال باز شدن است. آلوده...

rld که او را درک نمی کند. اما Principal Trunchbull را پرتاب کنید و چیزی تاریک تری به دست آورده اید.

Trunchbull در تجاوز به دانش آموزانش (مخصوصاً ماتیلدا) سادیستی ، زیرک و تقریباً حیوان گرایانه است. او همچنین به طور ضمنی پدر خانم هانی ، معلم ماتیلدا و فردی را که به نظر می رسد او را درک می کند ، به قتل رساند. هر زمان که یک شخصیت کودک علیه یک شرور بزرگسالی قرار بگیرد ، یک قدرت خاص پویا وجود دارد که باعث می شود این رابطه ذاتاً باعث تقویت مو شود. اما وقتی بینندگان با شخصیتی مادیلدا و کاملاً ناب ​​به عنوان Trunchbull غیر انسانی و مرزی رفتار می کنند ، واقعاً ناخوشایند به نظر می رسد. برای اثبات ، به دنبال صحنه ای نباشید که ماتیلدا و خانم هانی به خانه Trunchbull می روند و تقریباً گرفتار می شوند. ماتیلدا همانطور که هست یک فیلم عالی است ، اما افزودن آگاتا ترونسبول نه تنها باعث بهتر شدن آن می شود بلکه باعث ترسناک شدن آن می شود.

هیچ کشوری برای سالمندان (2007)

آنتون چیگور (خاویر باردم) در قلب سیاه و سفید تطبیق برادران کوئن با اقتباس کورماک مک کارتی از هیچ کس برای پیرمردها نیست. یا هر چیزی در راه او عملکرد او برای او اسکار به دست آورد و به یکی از شرورهای قطعی یک نسل جان بخشید.

از نظر جسمی غیرقابل توصیف صرفه جویی در مورد یک مدل مو واقعاً وحشتناک ، Chigurh بی وقفه در خیابان های No Country for Old پیراهن ، یک مرد ضربه ای را تعیین می کند که جان Loshwelyn Moss را به زندگی Josh Brolin منتقل کند. علی رغم رفتارهای غیرقابل آرامش ، Chigurh یک توپ در حال ضرب و شتم انسان است ، در حالی که راهی خود را به سمت موس می کند ، بی تفاوت و کشته و تقلب می کند. او کمتر به یک انسان و بیشتر به یک نیروی طبیعت شباهت دارد. عملکرد بارم در صورت لزوم محدود می شود اما بی رحمانه و رعد و برق در هنگام رسیدن لحظه مناسب. او لینچین یک فیلم از قبل ستاره ای است ، شاهکاری از تنش و اجتناب ناپذیری. ماس به محض این که چیگور نام خود را دارد محکوم شد - این وحشت در تماشای او مشاهده می شود که سعی می کند از سرنوشتی جلوگیری کند که مخاطب بلافاصله آن را غیرقابل اجتناب می داند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن ایزدی